SLIK SER MIN SUNDAY-GENSER UT

Åhhh, jeg er så fornøyd med denne genseren her! Den har jo ligget på vent noen dager i mangel på garn til å fullføres, men på lørdag fikk jeg endelig kjøpt garn og jeg fikk strikket det siste på den. Den er så myk og fluffy og fargen ble i tillegg veldig fin! Nå har jeg gjort en litt egen vri på den, så den er litt annerledes enn den originale Sunday-genseren. Jeg har blant annet strikket med pinne 3.5 fremfor pinne nummer 6 og er fornøyd med det valget.

Genseren er strikket i karisma og kid silk, oppskriften er fra PetiteKnit (hun har såååå mange fine oppskrifter!). Spørs om det ikke blir en til Sunday-genser i en annen farge på meg etterhvert. Denne kommer iallfall til å bli brukt mye! Det ser også ut til at pasteller blir denne sesongen sine farger, så da er jo denne midt i blinken for det.

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg