SLIK SER MINE NYE TATOVERINGER UT!

Faktisk så har jeg på en dag doblet antall tatoveringer og dermed gått fra å ha to til å nå ha fire. Den ene er en tatovering til minne om Julie, noe jeg har hatt lyst til å ta i lang tid. Men jeg har liksom ikke helt klart å bestemme meg for et konkret motiv eller ord før nå. Jeg tok nemlig tegnesaker fatt (egentlig ikke, jeg tegnet på mobilen) og viste tatovøren det og dermed tatoverte han det. Jeg ble utrolig fornøyd og denne her betyr himla mye for meg. Ved første øyekast ser det bare ut som en vanlig rose, men ser man den nærmere ser man navnet hennes.

Den andre tatoveringen ble etter inspirasjon fra et bilde jeg fant på Internett. Jeg fant det første kvelden der nede og utbryter til Mona «noe sånt MÅ vi ta»! Og dermed ble det nettopp det, men vi valgte en annen font, en annen plassering og litt andre ord enn bildet vi tok inspirasjon fra. Disse to tatoveringene betyr mye sammen, men også hver for seg. Det beskriver forholdet vi har til hverandre, men også til andre. Utrolig fine hver for seg, men ser man de sammen blir den komplett hihi. Lett også merke til at Mona sin starter med en stor forbokstav og min ikke. Jeg ble utrolig fornøyd med begge tatoveringene mine! <3

 

 

 

 

 

Hva synes du om dem og har du noen?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg