SLIK TRENER JEG ARMER

Reklame | WeAreFit

Mandag dere! En glimrende mulighet til en ny start, eller hva? Det er iallfall min innstilling hver gang en ny uke starter. Man trenger faktisk ikke vente på et nytt år. Det er nye muligheter ved hver uke, hver dag og ja til og med ved hvert måltid. Det er litt hva man velger å gjøre det til selv. Før kunne hele min verden rase om én ting gikk dårlig. Nå er jeg heldigvis mye flinkere til å reise meg igjen og prøve på nytt. Jeg lever iallfall for ny uke, nye muligheter!

Siden treningssentrene har åpnet igjen har jeg vært litt der den siste tiden, men jeg har jo egentlig ikke fortalt dere så mye om hva jeg faktisk gjør der. Jeg har en fast økt til bein og en til armer/overkropp i uken. Har jeg nok overskudd blir det en tredje økt som har fokus på hele kroppen. Dette funker iallfall fint for meg og jeg får progresjon av det:) Litt lenger ned her får dere se hva jeg for tiden gjør når jeg trener armer. Dette er hva jeg liker å gjøre og som funker for meg. Ta gjerne inspirasjon, men husk at alle kropper er forskjellige.

Tightsen jeg har på meg her er fra WeAreFit og ENDELIG har jeg funnet en tights som ikke er for stor rundt livet og som ikke glir ned. Den er i tillegg sykt comfy og ser jo skikkelig fin ut! Jeg får forresten ikke noe ekstra for å skrive om denne tightsen på bloggen, da avtalen min går ut på å poste via Instagram, men jeg ville bare dele det med dere her også da jeg er så fornøyd! Koden 25eliseamandan gir deg 25% rabatt på nettsiden forresten!

  • Upper body day
  • Mølle 1 km oppvarming
  • Militærpress 15kg 8×3
  • Hammercurls 8kg 8×3*
  • Bicepscurls 8kg 8×3*
  • Brystpress 10kg 8×3*
  • Tricepspress tau 18kg 8×3
  • En arms drag kg 9kg 8×3
  • Drag over hodet med stang18kg 8×3
  • Tøye

*totalt sett, altså ikke pr arm

I dag er det derimot bein som står på planen og kanskje kunne det vært interessant å se hva jeg trener da? Dere får skrike ut hvis det er noe spesifikt innen trening dere ønsker at jeg skal skrive om eller dere ønsker å se.

 

Liker du å trene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg