SMIL, BLOMSTER OG TÅRER

God kveld! Dagen min i dag har vært utrolig opp og ned. Den startet veldig fint og etter frokost og hviletid møtte jeg barndomsvenninnen min Ida utenfor her. Ida og jeg ble venner da vi gikk i barnehagen og var 3 og 4 år gamle, så det begynner å bli en stund det! Det går ofte lang tid mellom hver gang vi ses, men det har egentlig aldri vært noe problem for oss. For selv om det går lang tid er det alltid like fint å være med Ida og det føles helt naturlig. Vi fikk gått oss en tur sammen, skravlet, ledd og smilt, noe som var utrolig koselig! Hun rakk også å være med en tur opp på rommet mitt før jeg måtte i gruppesamtale her.

Så må jeg bare fortelle dere noen fun facts om Ida og meg! Kjæresten min Andreas var faktisk fadderen til Ida på barneskolen. Katten min Lucy (den grå katten min) er faktisk barnebarnet til katten til Ida. Da jeg var liten kalte jeg alltid Ida for I.D.A haha, den henger litt igjen fremdeles gitt! Ida og jeg har også gjort utrolig mye rart sammen, men det er kanskje ikke så rart med tanke på hvor lenge vi har vært venner. Hun er god som gull iallfall♥

Så var det den gruppesamtalen i dag da.. den gikk ikke så bra og jeg gikk ut før tiden. Litt etter var det lunsj og jeg gikk rett i overspisingsmodus. Det ble mange tårer og jeg var svært fortvilet etter lunsj, for å si det sånn. Flere av personalet og behandleren min fikk til slutt roet meg ned, men det tok litt tid.. Noen ting er så ekstremt utfordrende for meg og jeg har fått kjenne så mye på det i det siste. Jeg er her fremdeles og jeg kjemper fremdeles, heldigvis. Jeg har kommet til flere punkt hvor jeg egentlig ville gi opp, men de har heldigvis fått snakket meg bortefra det her.

Mellom middag og kveldsmat fikk jeg lov til å ta meg en liten tur ut (så vidt, men jeg fikk til slutt lov!) og det gjorde meg så utrolig godt! Jeg kjente at jeg trengte å komme meg litt ut og vekk etter episoden tidligere i dag og det var virkelig rett valg. Jeg tok turen til Storo og på veien dit stoppet jeg ved et nydelig tre for å ta noen bilder. Det var en del som syklet og gikk forbi meg som kikket, men de kjenner ikke jeg så jeg bryr meg ikke haha. På Storo var jeg en tur innom Normal for så å ta bussen tilbake, så nå har jeg spist kveldsmat og sitter i hviletid. I morgen blir en utrolig travel dag for meg, men det kan dere få høre mer om siden.

 

Hva synes du om antrekket?

 

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Kjempefine bilder! Du er så flink til å ta gode bilder, med både komposisjoner, farger og kvalitet. Og for å kommentere på to innlegg samtidig: Likte veldig godt mobilbilde-innlegget ditt også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg