SNAPSHOTS FRA KAMERAET

Altså, i dag har jeg faktisk vært ute og gått en tur og dere aner ikke hvor deilig det var nå! Hostinga står ennå på som bare det, men formen ellers er enda bedre enn den var i går. Jeg har vært oppe siden klokken to i natt, da det bare ble hosteanfall etter hosteanfall hvis jeg la meg ned, så jeg ble faktisk mer sliten av å prøve å sove enn å holde meg våken. Jeg har en god del hosteanfall utenom også, men det eskalerer virkelig når jeg ikke sitter eller står. Fordelen med å ha vært oppe i hele natt er at jeg er ferdig med en cardigan da! Egen oppskrift, så denne gleder jeg meg til å vise dere! Hvis formen er bra nok i morgen tenkte jeg å prøve å få til noen bilder da, så dere får vente og se.

Det hender at jeg tar noen bilder sånn her og der uten å skulle bruke de til noe spesielt. Under her får dere se noen av disse bildene, i tillegg til noen få bilder som ble tatt samtidig som jeg skulle ta bilder til andre ting. Det er litt artig å gå gjennom kameraet mitt innimellom og se hva som faktisk ligger der hehe. Det ble ikke så mange bilder å dele som jeg hadde trodd, da det meste som lå der var ubrukte bilder jeg hadde fra bilder jeg har tatt til bloggen, men litt var det nå da. Før var jeg så flink til å ta med meg kameraet over alt, men etter at telefonene begynte å få så godt kvalitet på kameraet har det dabbet av. Favorittbildet mitt under her er forresten det første hihi.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva er dine planer for dagen?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg