SNART GÅR FLYET!

Oioioi, dette må bli et raskt innlegg! Nå sitter vi inne på gate og venter på at de skal åpne døren så vi kan gå inn på flyet. Jeg må si at vi faktisk er svært organiserte til å være hele 14 mennesker på tur sammen! Jeg krysser virkelig fingrene for at min venstre trommehinne ikke sprekker på flyturen (jeg har en skade i det øret som ofte har ført til sprukket trommehimme). I morgen er det meldt hele 32 varmegrader og sol i Gdansk, så jeg håper vi får tatt oss en tur på stranda! Men nå må jeg klappe sammen MacBook’en, for nå skal vi straks boarde flyet!! Dere hører fra meg i kveld!

Jeg fikk forresten mami til å ta noen antrekksbilder av meg på flyplassen hih. Så her får dere dagens antrekk!

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg