SNIKTITT PÅ DEN NYE LEILIGHETEN

Hei dere! Dette innlegget skulle jeg egentlig poste i går, men så langt kom jeg aldri. Vi begynner endelig å komme oss i orden her i den nye leiligheten, men det gjenstår ennå å pakke ut noen ting og rydde dem på plass. Problemet er egentlig det at vi ikke helt vet hvor vi skal plassere ting hehe, men jeg driver og styrer med det mens Andreas er på jobb. Jeg regner iallfall med å bli ferdig med å pakke ut og rydde alt på plass i løpet av morgendagen! Så da kan det bli helgerengjøring på lørdag. Fy søren så godt det skal bli å være helt ferdig!

Dere får iallfall en liten sniktitt på leiligheten nå, så tenkte jeg å vise mer på lørdag. På bildene under her er det litt mer detaljbilder, samtidig som dere får sett en del, uten å se helt hvordan rommene ser ut. Vi bor i toppetasjen i bygget, så det er litt skråtak her og der, men heldigvis er de ikke så lave eller helt i veien og gjør egentlig leiligheten bare hyggeligere. De mørkebrune trebjelkene gir en så fin kontrast til den ellers så lyse leiligheten! Vi trives iallfall veldig godt her og planen er å bli boende til vi en gang kan kjøpe noe:)

 

Stue/spisestue/kjøkken

 

 

 

 

Gjesterom/klesrom:

 

Soverommet vårt:

 

 

Og litt ekstra bilder fra hovedrommet:

 

 

Vil dere se hele leiligheten?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg