Sniktitt på et hemmelig prosjekt

Reklame | Garnius

Nå er jeg litt hemmelighetsfull her, men jeg har faktisk ikke lov til å vise dere nøyaktig hva jeg strikker på ennå. Dere får jo et lite hint i merkingen av annonse på innlegget hihi. Garnet er nemlig sponset og derfor er det merket slik. Nøyaktig hva jeg strikker på og ikke minst hvorfor gleder jeg meg iallfall til å røpe for dere! Det har vært vanskelig å holde kortene tett til brystet, men jeg har i det minste lov nå til å fortelle om hva og hvorfor (noe dere får vite etterhvert), bare ikke vise bilder som røper så alt for mye. Kanskje noen har klart å gjette seg til det alt? Det er jo en del hint her.

Jeg strikker iallfall med to tråder, hvor den ene tråden er merinoull og den andre kid silk. En kombinasjon jeg er veldig glad i! Fargevalget er jeg også skikkelig fornøyd med og jeg fikk frem fargene godt på bildene. Åh, som jeg gleder meg til å vise dere og ikke minst fortelle dere mer!

 

 

 

 

 

 

 

Hva tror du jeg strikker på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg