SILVER AND WHITE

Hei dere! Endelig har jeg fått unnagjort en synstest (fem-seks år siden sist jauda..) og som jeg trodde så har synet mitt forverret seg. Jeg skal tilbake etter jul engang for å få tilpasset linser, så det blir greit å kunne se bra igjen! Nora tok noen bilder av meg istad i byen og en mann spurte for tull om han kunne bli med, så jeg svarte «ja, bare å bli med, bildet kommer på forsiden av avisen i morgen!» og da ble han litt forskrekket stakkars hehe. Vi sa jo selvfølgelig at det bare var tull altså.

Nå er vi på senteret for å få unnagjort de siste julegavene (håper jeg) og så skal Mona og jeg på yoga. Senere i kveld kommer det en vlog fra gårsdagen, så følg med! Hva synes du om antrekket?

   

-Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg