SØNDAG, REGNVÆR OG CAFÈ

Hva skjedde med sommerværet? I går snudde det plutselig og i hele Larvik bøttet det ned. Heldigvis er været bedre i dag og det er for det meste duskregn. På søndager er det ikke særlig mye åpent her i Larvik, men Sanden var heldigvis åpen så vi bestemte oss for å ta turen ned dit. Det ble blant annet en nydelig kopp kaffe mocca på oss begge. Vi tok faktisk med hver vår laptop ned også, så vi har fått blogget begge to. Yes, dere leste riktig, Mona har oppdatert bloggen! Hvis dere vil sjekke den ut så klikk HER.

Nå står hjemmelaget pizza i ovnen som vi skal ha til middag. Bunn, saus.. alt er laget fra bunn. Pizza er en veldig stor trigger for meg, men jeg skal prøve meg på det. Man blir jo aldri bedre om man ikke utfordrer seg, eller hva?

 

 

 

 

Har dere hatt en fin dag?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer
    1. Det hørtes kjempekoselig ut😍 jeg utfordret meg selv også i dag sååå mye, jeg var med familien på kinarestaurant noe som ikke har skjedd på mange år!! OG det gikk egentlig ganske fint😱 for en inspo kaketallerken, spiste du det også? Eller var det Mona sin
      Dette er definitivt yndlingsbloggen❤️

    2. Klikket meg inn på Mona sin blogg og kikket litt på den. Og da fikk jeg en god ide. Kunne ikke hun skrevet et gjesteinnlegg om hvordan det er å være venn med en med bulimi? Hva som er vanskeligst, på hvilke måter hun legger merke til at du sliter osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg