SØNDAGENS BABYSHOWER

På søndag overrasket vi Anniken med en babyshower og det var sååå koselig! Vi ble en gjeng med familie og venninner av Anniken og det var fint å gjøre litt ekstra stas på henne! Vi serverte tapas hvor alle hadde med noen retter hver og til dessert var det kake, muffins og fruktspyd. Fine bestevenninna mi trodde hun skulle på lunsj hos svigerinna si og troppet opp i kjole (sykt fin forresten!), så det passet jo perfekt. Selv om hun hadde en liten aning, men sånn er det jo ofte. Jeg synes likevel vi alle skal ha for hemmelig planlegging altså haha.

Jeg tenker egentlig at jeg bare skal vise dere litt bilder fra søndagen jeg, fremfor å skrive så mye. Så her får dere et lite bildedryss! Bildene mangler tantene til baby, men de var alle tre tilstede de også.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg