SOPOT, STRAND OG SHOPPING

God kveld, god kveld! Nå, hva har egentlig vi drevet på med i dag? Etter frokost tuslet vi bortover elven med plan om å ta båt til Sopot. Været har holdt seg godt over 30 varmegrader i dag, så en båttur i varmen hadde vært digg! Uheldigvis mistet vi båten med to minutter, så derfor bestemte vi oss for å heller ta taxi. Alternativet var å vente i flere timer på ny båt og deeeet gadd vi ikke. Så da ankom vi Sopot og vi var ikke de eneste som hadde planer om å dra på stranden i dag, for å si det sånn! Stranden var smekk full, men er det noe rart når det er en så fin strand og været var som det var?

Etter noen timer på stranden tok Andreas, broren min, stebroren min og jeg taxi til det store kjøpesenteret som ligger i utkanten av Gdansk. Der fikk vi i oss litt lunsj og herlighet, det jeg spiste var såååå godt! Jeg snakket om det i flere timer etterpå liksom… Når det kom til shopping ble det ikke særlig mye. To butikker og guttene ville tilbake til hotellet, så da ble det jo slik. Heldigvis fant jeg noen fine ting i den ene butikken, så innkjøp skal dere få se en av dagene. 

Når det kommer til ukens video så kommer den ut i morgen eller på tirsdag. Grunnen til det er at jeg ikke får filmet den før i morgen. Denne ukens video blir nemlig ekstra spennende, for jeg skal gjennomgå en ganske så stor make over og dere skal selvfølgelig bli tatt med på det! Noen som lurer på hva jeg skal gjøre? Gjett gjerne, det hadde vært morsomt å høre hva dere tror! Det er iallfall tre forskjellige ting jeg skal gjøre.


Nyter en kald lemonade i varmen, nam!

 

Hvordan har din dag vært?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg