SØSKENKJÆRLIGHET

God ettermiddag! Nå begynner det å bli en stund siden jeg tok bildene av Linus og Lowe, men jeg ønsker likevel å vise dere dem. Linus har dere jo sett før og det er så rart å tenke på at første gang jeg tok bilder av han var han selv en liten baby og nå er han derimot storebror! Det var så koselig å ta bilder av dem sammen og ikke minst se hvor flink storebror Linus er! Og Lowe da dere.. så liten og nydelig!

Resten av kvelden blir nok tilbragt i senga med strikketøy og serie. Jeg hadde egentlig planer om å ta noen bilder i dag og gjøre klart for neste uke i BuJo’en, men jeg har rett og slett ikke overskudd. Jeg krysser iallfall fingrene for at energinivået er litt bedre i morgen og at jeg selv har det litt bedre i morgen. Ting er jo også litt selv hva man velger å gjøre det til. Hadde jeg gått inn med innstillingen at i morgen blir en dårlig dag.. vel, da blir det jo det. Jeg sier ikke at man bare kan si “i morgen blir en bra dag” så blir det det. Men at man faktisk må jobbe litt for å få til ting. Det er viktig å huske på!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er de ikke nydelige?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg