SPAGATEN: MINE FAVORITTØVELSER

God kveld dere! Her kommer jeg med noen tips til øvelser for å komme ned i spagaten. Jeg tøyer jo en del og begynner faktisk å bli litt glad i å drive med det, spesielt når jeg begynner å se resultater. Kvelden min i dag har vært ganske tøff så jeg orker ikke skrive noe mer og lar dere heller få se bilder. Jeg krysser fingrene for at jeg kommer sterkere tilbake i morgen.

Dette er min favorittstrekk for å tøye fremside av lår. Prøv å skyve bekkenet under deg for maksimal effekt:

Disse bildene her har egentlig ingenting med spagatentøyingen å gjøre haha:

Prøv å gjøre denne med så strak rygg som mulig. Man kan også ta tak i ankler eller legger om man ikke får tak rundt foten.

Hvis du klarer å få håndflatene nedi bakken sånn her er du mest sannsynlig myk nok i forbeinet til å komme ned i spagaten:

Denne strekken synes jeg er god! På bildet her hadde jeg ikke varmet opp, men vanligvis ligger jeg nesten nedi med overkroppen.

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg