SPITERSTULEN

Hei dere! Mandag formiddag satte tante og jeg kursen mot Spiterstulen i Jotunheimen, hvor vi da kom frem på kvelden. Det så helt magisk ut de siste timene i bil, med høye fjell og turkist vann. Norge er så vakkert altså! Jeg er også så glad for at jeg tok med strikketøyet i bilen, for jeg fikk strikket ganske mye med så mange timer i bil! Da vi kom frem satte vi fra oss tingene på rommet og tuslet litt bortover på stedet hvor vi satt litt ute. Jeg digger jo sauer, så jeg ble så glad da jeg så sauer på beite rett ved her! De var litt skeptiske til oss i starten, men kom bort for å hilse etterhvert.

Siden vi kom frem på kvelden var det ikke så mye vi rakk, men jeg fikk sett litt hvordan det så ut her (tante har vært her noen ganger før) og så avsluttet vi kvelden med å sitte litt i peisestuen før vi gikk for å legge oss. Det var deilig å være i seng tidlig, spesielt siden vi skulle gå Galdhøpiggen neste dag! Men se så fint det var på Spiterstulen da!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er dere glad i å gå toppturer?

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg