SPONTAN CAFÈTUR MED VENNINNE

Andreas skulle en tur til byen i dag og jeg fant plutselig ut at det ville jeg også! Men jeg ville på café og sendte derfor en melding til Vibeke om vi skulle ta en kaffe. Flaks for meg så passet det ypperlig for Vibeke, så da tuslet Andreas og jeg inn til sentrum sammen. Han skulle til en kompis og jeg skulle være med Vibeke. Vi bestemte oss for å dra på Majas på Torstrand, så da ble det en deilig kopp med kaffe latte på soyamelk med karamell (beste kaffen, spør du meg!). Strikketøyet ble jo selvfølgelig også med.

Vibeke og jeg gikk også en tur bort til Rustad for å kikke. Dere kan jo gjette hvordan det gikk *kremt*. Vel, jeg gikk ikke bananas altså. Det ble to ansiktsmasker, en hårkur, hårbørste, et duftlys og to kurver på meg. Vel, jeg kjøpte faktisk en ting til, men jeg vet ikke om jeg tør å bruke det.. Hvis jeg tør så skal jeg fortelle dere hva det er, men enn så lenge får dere nok bare lure. Det ble iallfall en veldig hyggelig formiddag med Vibeke!

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg