SPONTANBESTILLING AV FERIE… IGJEN

Herlighet, jeg og spontanbestilling av ferier altså.. For dere som ikke har fulgt meg lenge kan jeg informere om at i 2015 spontanbestilte jeg en tur til Rhodos hvor Andreas og jeg dro samme kveld, i høst snakket Anniken og jeg om at vi ville til Polen en tur og plutselig var det bestilt, i desember snakket Mona og jeg om at det hadde vært gøy å dra til Tyskland og under en time etter det var sagt var turen bestilt. Nå har jeg da altså slått til igjen!

På søndag mottok jeg denne meldingen fra Anniken:
“God kveld! Jeg skal forsøke få dratt en tur til Sverige enten torsdag eller fredag, gi en lyd om dere vil være med”

Andreas svarer så at han ikke kan.

Hva svarer jeg tilbake? Jo, dette:
“Heihei! Vil du ha en tidlig bursdagsgave? Så blir vi i Sverige fra fre-lør?”

Så ja, på fredag drar Anniken og jeg på en liten mini-ferie til Sverige! Dette blir vår andre ordentlige utenlandstur sammen og bildene dere ser ovenfor her er fra da vi var i Polen. Jeg har leid hytte for oss på Daftø, så der skal vi kose oss et helt døgn. Det gir også litt syden-vibes siden det er svømmebasseng med solsenger rundt der, så det er jo tipptopp! I tillegg er det så utrolig mye annet å finne på der, så jeg tror vi skal kose oss masse. Jeg gleder meg iallfall veldig og det beste med spontanbestilling av ferie er at man ikke trenger å vente så lenge til man skal dra, hihi. Kun tre netter nå, så drar vi!

 

Har du spontanbestilt en feriereise før?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Jeg ville hverken kalt det ferie eller noe utenlandstur, det er én natt, og det er til Sverige. Haha.

      1. Til anonym*
        Det som er, er at folk som kanskje ikke sliter psykisk eller ikke vet så mye om det, vet ikke at Når man sliter psykisk, så er en dag en ferie for mange, det å bare komme seg litt vekk fra de «daglige» rutiner osv man har hjemme, enten om det er ett annet sted i Norge eller Sverige, Danmark +++. Så jo det er ferie, en forandring rundt seg, for psyken den blir med, men det blir samtidig mange ganger på en annen måte og nye impulser og sånt. Og jo det er utlandet, Sverige er ikke i Norge, da ville jeg sjekket kartet en gang til om jeg var deg 🙂
        Forstår heller ikke helt hva du vil oppnå med kommentaren din? Både ved at den for det første er rett og slett feil, men også bare negativ? La heller vær å kommenter, eller la vær å lese bloggen i det hele tatt enn å komme med sånn oppgulp som ikke stemmer engang.

        Og Elise Amanda, du er modig og kjemper virkelig! Og du fortjener å reise og nyte dagen i Sverige! Blir nok godt for deg å få en venninne tur <3 Stå på, vi er mange som heier på deg <3

        1. <33 kjenner meg så igjen i det du skriver her og det gjelder så absolutt meg også, så velger å ikke svare anonym da svaret ditt var utrolig godt og utfyllende! Tusen hjertelig, gode<3

    2. Så koselig! Sverige er deilig og alltid moro å reise til, og ett flott land! Håper dere får en fin tur! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg