SPONTANKLIPPING AV PANNELUGG

Reklame | Eget strikkedesign

Hei dere! Først og fremst: jeg henger en del etter med å svare på kommentarer, men jeg skal få gjort det i løpet av neste uke. Selvom jeg ikke svarer vil jeg dere skal vite at jeg leser alle<3 Jeg blir fort overveldet av kommentarer, meldinger og slike ting, så det tar litt tid før jeg svarer noen ganger.

Men jo, jeg har klippet pannelugg! Både venninna mi Ingrid og jeg har tenkt på å klippe pannelugg igjen lenge, men vært usikre begge to. Etter hun klippet på torsdag og jeg så hvor fin hun ble med det fristet det enda mer. Jeg må egentlig le litt av meg selv, for jeg hadde vors her hjemme med Ingrid, Vibeke, Nora og Therese og bestemte meg spontant for å kjøre på. Så jeg gikk inn på badet og tok saksa fatt uten å si noe om det på forhånd. Det var veldig gøy å se reaksjonen deres da jeg kom ut haha! Det skal sies at jeg har klippet egen pannelugg flere ganger før altså, hvis ikke hadde jeg aldri i verden turt det med litt innabords. Jeg angrer iallfall ikke og er veldig fornøyd! Hele den korte prosessen ble filmet og ligger på TikTok @eliseamanda hvis noen vil se.

Det blåste en del da jeg tok bildene, så luggen ligger ikke helt fint på de, men dere får iallfall sett sånn ca hvordan det ser ut.

Genseren jeg har på meg er forresten Amaliegenseren, et design og oppskrift jeg har laget selv for Garnius. Strikkepakke til den får man kjøpt HER, hvis noen ønsker å strikke den. Jeg bruker den iallfall veldig mye selv hihi.

 

Hvordan synes dere at det ble?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Hei, Det kledde du svært godt <3. Vurderer selv å klippe lugg. Genseren ser så deilig ut og er superfin! Du er så flink 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg