SPØRSMÅLSRUNDE

God kveld! Det spørs om jeg klarer å få dette innlegget ut før midnatt, vi får se hvor raskt jeg skriver. I dag har det vært generalprøve med gruppe B til forestillingen og det gikk forsåvidt greit med selve dansinga. Det som ikke gikk så greit derimot er at jeg under applausen, mens alle stod stille på scenen, klarte å tryne i en liten lyskaster foran alle sammen. Det gikk heldigvis bra med både lyskasteren og meg, men jeg skjønner bare ikke at det er mulig å være så klønete.. Det er dessverre veldig typisk meg å få til sånne ting, flere rundt meg er nesten litt oppgitt over hvor klønete og distré jeg er, så det sier vel sitt. Jeg blir sjeldent flau, men akkurat det der..

Ellers tenkte jeg å kjøre på med en spørsmålsrunde igjen! Det er vel flere måneder siden sist? Så hvis dere lurer på noe er det bare å fyre løs i kommentarfeltet. Svarene kommer til uken:)

 

 

 

 

Noe dere lurer på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Hvilket av strikkeprosjektene dine er du mest og minst fornøyd med? Og hvilke garntyper har du best og dårligst erfaring med? Du lager så mye fint<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg