SPØRSMÅLSRUNDE – BESTEVENNINNA MI SVARER!

Nå skal dere få muligheten til å stille bestevenninna mi spørsmål om meg og så svarer hun, så dette kan bli gøy! Tidligere har Andreas (samboeren min) svart på spørsmål og ellers har jeg jo svart på dem selv. Anniken kjenner meg veldig godt, på både godt og vondt. Hun har sett meg på mitt beste og på mitt verste. Noen ganger virker det som om hun kjenner meg bedre enn hva jeg selv gjør haha. Så dette her kan bli artig!

 

 

Har du noen spørsmål du lurer på som Anniken skal svare på?

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg