SPØRSMÅLSRUNDE + FORMEN MIN

Hei dere! I dag skulle jeg egentlig på et møte, men det ble avlyst på grunn av sykdom. Jeg har også fått svar på noen blodprøver i dag som jeg tok på tirsdag og det var på en måte godt å se at det ikke bare er jeg som er lat, men at det faktisk er en veldig god grunn til at jeg er så sliten om dagen. Jeg har nemlig følt veldig på det, at jeg burde orke og klare mer og derfor har jeg presset meg ganske mye i det siste. Nå har jeg derimot fått beskjed om å ta det veldig med ro fremover og jeg har blitt sykemeldt i 2 uker, så da skal jeg prøve så godt jeg kan å lytte til kroppen.

Ellers så er det jo alltid gøy med en spørsmålsrunde! Jeg synes iallfall det er gøy å svare på spørsmål fra dere haha. Hvis dere har noen ønsker til innlegg eller ting jeg skal skrive om må dere gjerne fortelle meg det også altså! Jeg har planer ut denne uken, men neste uke er det veldig ledig for hva jeg skal blogge om. Jeg har iallfall planer om å skrive et innlegg om hva behandling for SF har lært meg, da det har vært ønsket.

 

Noe du lurer på? Eller noen ønsker om innlegg?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

7 kommentarer
    1. Eg fekk spm frå en av leserne dlne på messenger, som jo er ingen problem for eg vil gjerne hjelpe til. Men om forskjellen på Rasp og Modum, eg har jo vært begge plasser pluss er frisk i dag. Så si frå om du har lyst på et gjesteinnlegg 🙂 Mvh Gunhild-Malena

      1. Går det utover økonomien? Viser til at du skriver du handler mer mat enn en hel familie for en helg.

        Ellers er bloggen din veldig fin, med mye kloke innlegg! Stå på!!

    2. Hei Elise Amanda,

      Jeg har hatt anoreksi med oppkast fra tid til annen, men er “frisk” eller så frisk man kan bli nå idag. Noe som hjalp meg var takket være helseangsten i meg. Jeg har alltid vært særlig redd for kreft, og da først redselen for å utvikle kreft grunnet SF var det en bryter i meg som svitsjet på stedet. Jeg ble ikke frisk over natten, men oppkast sluttet med det. Det var fordi jeg ble så redd for å ha kreft eller utvikle en kreftform enten i mage, tarm, spiserøret etc. (Resten tok tid, men det var vendepunktet!)

      Spørsmålet mitt er:
      Har du også vært redd for at du med bulimien kan få eksempelvis kreft (spiserør, mage, tarm mm.) ? Ev. andre sykdommer?

    3. Hei, vil bare si at jeg liker veldig godt å lese bloggen din! 🙂
      Jeg sliter med anoreksi/bulimi selv og er for øyeblikket innlagt. Jeg lurer på om du har noen tips til hvordan man kan snu tankegangen og se frammover og ikke “savne” sykdommen eller lengte etter den “tryggheten” den gir..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg