SPØRSMÅLSRUNDE: JEG SVARER!

Alt vel med dere? I går hadde bestevenninnen mi bursdag så da var vi på restaurant for å feire henne. Herlighet det er rart å tenke på at hun var 12 år da vi ble venner og nå er hun 21 år, hvor i all verden blir tiden av?! Det er så rart å tenke på hvor lenge siden det er og jeg husker fremdeles de første gangene vi hang sammen veldig godt. Da hun kom inn på restauranten rev jeg nesten ned noe på bordet da jeg i iver reiste meg for å gi klem haha. Bursdagssang ble også sunget og restauranten disket om med gratis dessert.

Uansett, nå er det en god stund siden jeg har hatt spørsmålsrunde, så jeg tenkte å kjøre igang en igjen. Hvis det er noe du lurer på så spør gjerne i kommentarfeltet her. Det kan være alt fra spørsmål til/om meg til ønsker dere har om innlegg jeg skal skrive.

 

Lurer du på noe?

 

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Hvordan er dine tanker rundt jul for deg? Har sykdommen påvirket forholdet til familien? (Trenger ikke svare på den om det er for privat emne) Hjelper bloggen på motivasjonen til å bli bedre? Hvordan ser en vanlig hverdag ut for deg? Hva ønsker du deg til jul? (Kan være materielt eller annet) Hva er det verste med å være “syk”, hva savner du? Hvor lenge har du shoppestopp? Hvilken danseform liker du best, og hvis du skulle lært en helt ny type danse hvilken ville du lært? Hva liker du best ved å danse? Hvilke andre hobbyer har du/har du hatt?

    2. Har du noen tanker eller tips til hvordan man kan takle vektoppgang i tilfriskning fra spiseforstyrrelser?
      Kommer du til å fortsette med bloggen mens du er innlagt?
      Hva var det siste som motiverte deg til å bli frisk / kjempe mot spiseforstyrrelsen?
      Hva ser du på på TV for tiden, har du noen tips til netflix serier eller filmer?
      Har du noen reiseplaner for 2020?
      Hvilke land har du besøkt?
      Hva er en god morgen for deg?
      Hva gjorde du i 2019 som du aldri har gjort før?
      Har du mest glede av å lage og designe bullet journal, eller daglig bruk av den?

    3. – Når du begynner en b/p ute i sosiale sammenhenger, gjør du deg ferdig der eller drar du hjem da?
      – Har du en plan for jula når det kommer til bulimien?
      – Hvor kunne du tenke deg å bo hvis det ikke var der du bor nå?
      – Fordeler og ulemper ved å blogge?
      – Hva er typisk deg? (alt mulig)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg