SPØRSMÅLSRUNDE + LØRDAGENS ANTREKK

God ettermiddag! Har dere noen hyggelige planer for kvelden? Det har jeg, for om litt kommer Therese en tur til Sandefjord så skal vi gå en tur sammen. Det blir koselig! ♥ Kveldene her er så lange og ofte veldig vanskelige, så da er det veldig fint å kunne være med ei venninne og få noe annet å tenke på. Senere i kveld skal jeg hjelpe en med masteravhandlingen hans som handler om unge med psykiske vansker sitt møte med ungdomsskolen. Det synes jeg er et spennende tema og dette skal også bli til et informasjonsskriv som skal sendes ut til blogger og organisasjoner som jobber for bedring av psykiske helsetilbud.

Det er en liten stund siden forrige spørsmålsrunde, så da kjører jeg i gang en ny! Jeg tenkte at det kanskje er noe noen av dere lurer på, spesielt nå som jeg er i en litt annen situasjon mtp innleggelse. Jeg lurte også på om dere har noen ønsker til videoer? Det hadde vært gøy å begynne litt med det igjen!

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket? Noe du lurer på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Hva er motivasjonen din for å kjempe når ting er vanskelig og ser mørkt ut? Har du noen form for Gudstro? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg