SPØRSMÅLSRUNDE + RHODOS GJENNOM TELEFON

Har dere hatt en fin uke så langt? Jeg håper det! Eventuelt så håper jeg at dere har hatt noen fine øyeblikk og små lysglimt i hverdagen. Ta vare på dem, de er virkelig gull verdt! Over til noe annet: vi tok jo en god del bilder med mobilen også da vi var i Rhodos og ikke alle har blitt postet på blogg eller Instagram, så her får dere se noen av de som er tatt med mobilen! Mobilkameraet mitt har jo 12 MP så det tar ganske greie bilder og fungerer egentlig veldig greit til hverdags!

Jeg tenkte også å svare på litt spørsmål i morgen, så om du lurer på noe er det bare å spørre! Hvis du allerede har spurt på story på instagrammen min (eliseamandan) så trenger du ikke spørre de samme spørsmålene her, da jeg tar med spørsmål fra både innta og spørsmål jeg får i kommentarfeltet.

 

 

 

 

 

 

 

Liker dere å se mobilbilder og lurer dere på noe til ukens spørsmålsrunde?

 

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Jeg elsker bloggen din! Lurte på om du kunne skrive noen innlegg om hva som trigger overspisingen hos deg, og hva slags mestringsstrategier du har lært for å ikke trøkke kjeften full med mat? Hvordan få hjernen til å slutte å handle/ikke tenke at man må ha all den maten hamstret i skapet før en overspising..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg