SPØRSMÅLSRUNDE: SPØR OM ALT MULIG

Hei hei, har dere en fin dag i dag? Selv har jeg hatt besøk av ei venninne, noe som har vært utrolig koselig. Jeg endevendte nærmest rommet mitt her i går faktisk, på jakt etter minnekortet mitt, men så viser det seg at jeg har glemt det igjen hjemme. Typisk, eller hva? Derfor blir det mobilbilder en liten stund fremover og jeg håper det går greit. Utrolig kjipt da jeg foretrekker å ta bilder med kameraet, men sånn er det noen ganger.

Helgen som kommer nå blir jeg værende på avdelingen, men jeg skal øve meg en del utenfor med blant annet måltider ute og jeg skal også ha en del måltider alene her inne på avdelingen. Forhåpentligvis blir det lunsj på OSLO RAW med ei venninne, så det tror jeg blir en hyggelig date. De har så mye der som ser skikkelig digg ut!

Uansett, hovedpoenget med dette innlegget var ikke at jeg skulle skrive meg bort, men at dere kan stille meg spørsmål om det er noe dere lurer på.

 

Er det noe dere lurer på eller har dere noen ønsker til blogginnlegg?

 

//Elise Amanda

7 kommentarer
    1. Har du noen planer for høsten? Har du tenkt å prøve å hekle igjen? Hvis du kunne reise i tid, ville du dratt til fortiden eller fremtiden? Hva er ditt favorittsted? Er du A eller B menneske? Har du noen tips til noen som ønsker å begynne å danse? Håper det ikke ble i overkant for mange spørsmål! God kveld videre 🙂

    2. Hva skjer om man ikke er motivert for å gå opp i vekt når man er innlagt frivillig på spiseforstyrrelse-avdelinger?
      Og hvordan syntes du det er å veie deg foran f.eks legen? Hva skjer om du nekter å veie deg.. ? 🙁 Sliter så mye med dette selv for tiden.

    3. Hvor mange timer av dagen din har pleid å gå til overspising og oppkast? Synes du er utrolig sterk som tar denne kampen, stå på videre💕

    4. Hvor mye penger bruker du på mat i mnd (som du kaster opp)
      Hvordan er det å ha kjæreste når du er så syk?
      Hvor lenge har du vert syk og hvordan startet det?
      Hva er din største drøm?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg