SPØRSMÅLSRUNDE

God kveld dere! Denne uken her har gått så fort, samtidig som den har sneglet seg avsted. Det blir en ganske annerledes helg denne gangen enn hvordan helgene mine vanligvis ser ut. Ikke blir det noe smågodt på meg heller, det er jo nesten flaut hvor mye jeg savner det (rettelse: det er flaut). Her i helgene er det ikke noe spesielt som skjer annet enn måltider og hviletid etter mat. Jeg skal nok klare å fylle tiden med noe likevel, heldigvis er jeg et slikt menneske som trives godt i mitt eget selskap. Uansett, jeg har fått noen spørsmål i det siste og det er nok flere som lurer på noe også, derfor kjører jeg i gang en spørsmålsrunde!

 

Er det noe dere lurer på så er det bare å spørre i vei! Og vil dere ha svar på video eller skriftlig?

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Husker blogg var veldig negativt på RASP – og jeg bare lurer på om det er samme tilfellet nå? De prøvde liksom å få meg til å ”slutte” fordi de var så redde for sitt eget omdømme. I tillegg var det flere av pasientene som mislikte det. Det hadde ingenting å si om jeg skrev om ”kun meg selv”.

      (Skriver ikke fullt navn, men du ser mailen)

    2. Hei! Jeg er nysgjerrig på hvordan du bruker bullet journal. Hvor lenge har du holdt på med det? Hva slags innhold (sidetyper) har du? Har du noen tips til collections? Kan du vise en av sidene du er mest fornøyd med?

      Lykke til på RASP!

    3. Vet du hva som var med på å utløse spiseforstyrrelsen din?

      Hvor lenge har du slitt med spiseforstyrrelse?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg