STAND, CAFé OG ANTREKK

I dag var en sånn dag hvor jeg egentlig bare slang på meg det første jeg fant av klær. Jeg har stått på stand i dag med Larvik Venstre og da skulle jeg uansett ha en t-skjorte over. Men jeg ser jo i ettertiden at da jeg ikke hadde på den så har buksa glidd litt ned så man ser magen. Jaja, sånn kan det gå og det er jo ikke krise det! Etter å ha stått på stand møtte jeg Therese og kjæresten hennes for en kopp kaffe på Hungry Heart. Det var en liten stund siden vi hadde sett hverandre, så det var kos! Jeg vet faktisk ikke hvor mange timer Therese og jeg totalt sett har tilbragt på cafe med strikketøy, jeg.

Nå har jeg akkurat spist middag og skal straks i gang med å vaske litt her hjemme. Lørdagen sin det! Hehe, neida, men noen ganger må sånt også gjøres på en lørdag. Og har jeg flaks blir det Star Wars maraton etterpå med Andreas.

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

3 kommentarer
    1. Hei Elise, har du en e-post adresse jeg kan kontakte deg på ang. et samarbeid? Eventuelt kan du skrive en mail til denne e-postadressen.

      Mvh, Signe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg