STAVERN SLIPOVER + LANSERING AV EGEN NETTBUTIKK

Reklame | Egen nettbutikk

Ææææ, nå er jeg sykt gira!! Jeg har nemlig lansert mine to første oppskrifter! Turidgenseren i str xs ligger ute (den kommer i flere størrelser etterhvert) og et helt nytt plagg jeg viser frem for første gang nå, nemlig Stavern Slipover. Plagget kom til ved at min venninne Maud ønsket seg en lang hals med knyting i sidene, så da var det bare å prøve seg frem. Navnet på den lange halsen / knytevesten er etter hjemstedet til Maud og dermed er den på sett og vis oppkalt etter henne. Jeg har faktisk stått ute i denne kalde vinden i dag for å knipse noen bilder av den, så gira var jeg på å vise dere den. Denne er skikkelig god og varm og jeg må definitivt strikke en til meg selv også.

I anledningen av lanseringen ønsker jeg å gi bort en valgfri oppskrift til to av mine følgere! For å delta må du følge meg på strikkebrukeren min på Instagram @ea_strikker og tagge en venn under innlegget om konkurransen. Vinneren trekkes på mandag:)

Nettbutikken min hvor man kan kjøpe oppskrifter finner man her:  https://strikkeland.no/butikker/show?butikk=eliseamandastrikk

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg