STAVERNFESTIVALEN 2019

Hvis dere lurer på hva mitt fravær skyldes så har dere svaret her! Egentlig skulle ikke Andreas og jeg på festivalen i år, men vi ombestemte oss og fant ut at vi ville dra på fredagen. Dette ble da bestemt uken før festivalen tror jeg det var, men det er en grunn til at jeg ikke har nevnt det på bloggen eller noe annet sted: jeg ville nemlig overraske Mona og Nina! Men så fikk jeg vite at Mona og Nina ikke skulle dra på fredagen likevel, så da måtte jeg si ifra om at jeg skulle slik at de fikk hengt seg på! Går jo ikke an å overraske noen som ikke er der, eller hva?

 

Andreas og jeg var på vors med en hyggelig gjeng tidligere før vi gikk bort samlet. Der var stemningen på topp, så det var en suuuper måte å varme opp til festivalen på! Etter festivalen dro vi tilbake dit for nach og vertskapet skal ha skryt for å ha stelt i stand knall! Med slip’n slide (som vi dessverre ikke rakk å være med på!), beer pong, lazy spa, varm grill, musikk og ikke minst god stemning! Til min skuffelse ville ingen bade med meg på nach, så da droppet jeg det haha. Og hvordan vi kom oss hjem på natta? Vi tok sykkeltaxi haha!

 

Så det ble en vellykket festival i år også! Neste år tror jeg at jeg skal få tak i 3-dagerspass så jeg får blitt med på hele moroa! Men jeg kjente på kroppen at en dag holdt for i år hehe. Tiden gikk likevel så fort at det var flere ting på festivalområdet jeg ikke fikk utforsket, blant annet fikk jeg ikke tatt pariserhjulet og ikke utforsket alle “sidebyene” som klubben, matområdet, avslappingsområdet og lignende. Sånn er det når man har det gøy, da går tiden fortere enn hva man tror.

 

Takk for i år, Stavern! Vi ses til nesteår!

 

Har du vært på Stavernfestivalen før?

 

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg