STAVERNFESTIVALEN 2022

For en helg, altså! På fredag var vi på vors hos Line og Benjamin før vi tuslet bort til festivalen. Det er alltid superkoselig på festivalvors hos dem og jeg digger at de steller i stand en del! I år var det blant annet slip’n slide, kubb som var malt hvor det også stod hva man måtte gjøre på hvis man slo de ned og drikke-jenga. Det kombinert med gode folk og god stemning slår ikke feil! På festivalen fikk vi sett konserter (åpenbart), Andreas tok noen store karuseller og så fikk vi også testet ut silence disco. Sistenevnte var faktisk skikkelig artig haha!

På lørdagen jobbet Andreas og egentlig skulle jeg ut til vorset mens han var på jobb, men bestemte meg for å bli hjemme til Andreas var ferdig på jobb slik at vi heller kunne dra ut rett til festivalen sammen. Det ble iallfall to superfine dager på festival! Det må også sies at jeg er skikkelig imponert over mattilbudet i år når det kommer til vegetarmat og at festivalområdet er mye større, slik at man ikke trenger å stå helt som sild i tønne hvis man ikke vil.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Det ble forresten kun mobilbilder, da speilrefleks ikke er tillatt å ha med inn. Bildene er litt hulter til bulter, men man kan skille dagene utifra hva jeg har på meg haha. På fredagen hadde jeg hvit shorts og rosa topp og på lørdagen hadde jeg kjole og svart genser.

 

Har du vært på festival i år eller skal du?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg