STAVERNFESTIVALEN 2023

Hva skjer med at jeg nesten alltid blogger sent på kvelden? Eller, det er egentlig ikke så rart for meg å være. Jeg har alltid vært slik at kreativiteten min fungerer best på kveld og natt. Jeg vet ikke hvor mange noveller og dikt jeg har skrevet rundt midnatt, eller hvor mange ganger jeg spontant har ommøblert midt på natten. Mange er det iallfall. Det verste er nesten hvor mange kreative fotoideer jeg kommer opp med, men det er liksom ikke helt optimalt lyst på denne tiden av døgnet. Uansett, det var jo ikke dette jeg skulle skrive om nå haha.

I går var jeg altså på Stavernfestivalen! Jeg synes line up’en generelt var bedre på fredag, men siden Karpe skulle på lørdag så var det ikke noe tvil om at det var lørdag det måtte bli. Vi jentene var på et kjempekoselig vors rett ved festivalen noen timer før vi tuslet de få minuttene bort for å få med oss Tiësto og det ble virkelig liv! Vi var også på området da Julie Bergan var på og så smalt det til med Karpe som dagens siste. Åhh fy søren de er rå altså!! Til tross for at vi var tidlig ute var det helt stappa, men vi kom til slutt på innsiden av gjerdene til scenen heldigvis! Litt sjalu på de som fikk plass helt foran da, jeg skal innrømme det! Men hei, her kommer et bildedryss!

    

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg