STORE ENDRINGER + FREDAGENS ANTREKK

Long time, no see. Det har blitt en stund siden sist og veldig mye har skjedd siden da. Jeg har ligget skikkelig syk i over en uke, jeg har flyttet og jeg har også prestert i å ramle ned fra toppen av en stige da jeg skulle ned fra hemsen. Syk lå jeg i tiden før påske, ny leilighet tok jeg over lørdag 1. april og fallet skjedde forrige søndag (landet med armen på en frittstående panelovn, heldigvis bare kraftig forslått og ikke brukket). Det er de store tingene som har skjedd siden sist og ellers har det jo vært påske og da har jeg blant annet vært på Ikea med mamma og stefar, middag hos besteforeldrene mine og på lørdag var jeg hos Vibeke. Jeg har kommet fint på plass i ny leilighet (som jeg nesten vil kalle hybel på grunn av størrelsen), men mangler ennå spisebord og stoler, da det jeg hadde var alt for svært til å få plass dessverre. Det var vært litt mye på kort tid og jeg har trengt å fordøye det en del selv, fremfor å bruke tid på SoMe og jeg kommer ikke til å skrive noe særlig mer rundt en del av dette heller.

På langfredag var jeg som sagt hos besteforeldrene mine på middag, sammen med broren min og søsteren til mormor. Det var veldig koselig og det ble disket blant annet opp med noe av det beste jeg vet, nemlig kålstuing. Flere som er glade i det? Antrekket for fredag ser dere under her og som vanlig er jeg veldig fargerik hehe. I dag skal jeg prøve å slappe av mest mulig og så er det fult kjør igjen fra og med i morgen. Jeg liker egentlig hverdager med rutiner best, jeg.

 

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Ny leilighet? Syntes dere nettopp flytta?🫣 vil du fortelle litt om hvor dere flytter og hvorfor? 🫶🏼

      1. Ja. Vi flyttet til en ny leilighet for litt over ett år siden, det stemmer! Det er jeg som har flyttet og jeg ønsker som sagt ikke å skrive noe særlig rundt dette<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg