STRAND OG GRILLING + EN KJIP KVELD

God kveld, jeg håper dere har hatt en fin dag? Min dag har blant annet bestått av å være på stranda noen timer med Nora før vi ruslet hjem til meg. På veien hjem gikk vi forbi noen utrolig fine roser, disse rosene har jeg faktisk beundret hver gang jeg har gått forbi, de er så himla vakre! Så da måtte det nesten knipses noen bilder sammen med dem hehe. På vei hjem tuslet vi også innom matbutikken for å kjøpe litt grillmat da grilling stod på planen. Så grilling ble det og det ble en kjempefin dag sammen med Nora! Det ble også litt action da den ene katten klarte høyt opp i et tre hos naboen, men heldigvis gikk det bra!

 

Og her.. her kunne jeg ha valgt å avslutte innlegget. Men jeg vil ikke at recovery skal rosemales fordi det ikke er en dans på roser å være i. Kvelden min gikk dårlig og jeg overga meg til bulimien. Igjen. Sint og skuffet over meg selv. Hvorfor, hvorfor måtte jeg ty til dette? I tillegg gikk det ikke så bra, om man kan si det sånn. Og jeg har veiing på spiseenheten i morgen, noe som er angstfylt nok fra før av. Men nå må jeg møte opp med en så alt for full mage i tillegg. Så dårlig gikk det i kveld. Magen er så full at det verker og angsten har lagt sine skarpe klør rundt meg og prøver å riste meg i fillebiter. Heldigvis er det en ny mulighet for friskere valg i morgen. Nå håper jeg bare at sovemedisinene snart kicker inn, for dette følelseskaoset er uutholdelig.

 

Hva har du gjort i dag?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Tusen takk for at du tør å dele og ikke rosemaler recovery. For det er bare ødeleggende. Får meg bare til å føle meg som et håpløst tilfelle siden alle andre ser glade ut og klarer det så lett liksom. Så takk❤️❤️

      Utrolig trist å lese at en kveld som det som skal være så fin så kommer bulimien og ødelegger. Du fortjener ikke ha det sånn her! Slutter aldri å heie på deg hvertfall ❤️ Når det kommer til veiing så er det et tall for de, som en blodprøve. De tenker ikke det som sf får deg til å tro. Prøv så godt du kan og stol på det ❤️ Håper ting føles bedre snart for deg, ikke gi deg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg