STRIKKEDATE MED ELISE PÅ OSLO RAW

Det var utrolig hyggelig i går med Elise, vi hadde nemlig avtalt en lunsj og strikkedate sammen på Oslo Raw. Litt kjedelig for Elise at hun glemte strikkepinnene, men sånt kan skje. Vi fikk iallfall skravlet en god del, spesielt mye om strikking. Det er så hyggelig å ha venninner som også er interessert i strikking og håndarbeid. Elise og jeg ble vel kjent over nett da jeg var 13 år gammel og møttes vel første gang når jeg var 14-15 år, så vi har kjent hverandre i ganske mange år nå.

Tiden gikk utrolig fort og måltidet gikk heldigvis veldig fint. Jeg merket en del på overspisingstrang etter maten, men jeg klarte å gå tilbake til avdelingen uten å tulle det til, så poeng til meg!

Jeg gikk for savoury waffle i dag og den var kjempegod som alt annet jeg har smakt der! Dette er i tillegg første gang jeg smaker noe annet enn søtt på en vaffel.

Gårsdagens antrekk ble slengbuksa mi, en bluse med en topp over og en veske jeg fikk til bursdagen min av Ingrid et år.

Elise overrasket meg også med en nynyydelig prosjektpose hun hadde sydd til meg og den er allerede blitt tatt i bruk.

Elise og meg + et nytt par med sokker jeg har begynt på:

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg