STRIKKESØNDAG + Q&A

Nå nærmer det seg slutten på denne uken og ikke minst nærmer deg seg til min første dag på jobb! Jeg gleder meg masse, men jeg er selvfølgelig også nervøs. Det er vel veldig vanlig å være i en slik situasjon? Uansett, jeg tenker at det kommer til å gå fint, jeg! Denne dagen her har jeg brukt til å få oversikt over julegavene jeg skal strikke og ikke minst til å strikke. Jeg henger litt etter fant jeg ut, så det blir myyyyye strikking de neste ukene! Jeg gleder meg så til tingene er ferdigstrikket, til julegaver er ferdig kjøpt inn og til jeg kan kose meg med å pakke inn alt. Jeg elsker å handle julegaver og pakke de inn hehe. Gjerne med julemusikk på full guffe mens jeg pakker inn! Flere som er slik?

Spørsmålsrunder pleier å være populært og nå er det en stund siden sist etter hva jeg har sett. Derfor kjører vi på med en ny en! Svarene kommer på onsdag, så still gjerne spørsmålene før det slik at jeg får god tid til å svare. Ønsker dere alle en fin søndag og en fin start på den nye uken i morgen!

 

Noe dere lurer på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Har du noen tips til å ikke overspise utover det behandlere kommer med, erfaringer du selv har gjort og som kanskje kan være mer nyttig for å unngå overspisingsepisoder?
      Hvordan er det å leve med bulimi i jula?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg