STRIKKET CARDIGAN FINITO!

Herlighet så mye lenger tid enn planlagt denne tok! Nå er jeg heldigvis endelig ferdig. Det er ikke bare bare når butikkene er tomme for garn og det tok flere uker før jeg fikk resten av garnet jeg trengte. Cardiganen er faktisk strikket på bestilling og er det første plagget jeg noen sinne har strikket på bestilling, så det er jo gøy! Hun som skal ha den valgte fargen selv og herlighet så fin fargen ble til denne, eller hva? Jeg fikk lyst på en slik en i denne fargen selv haha. I morgen skal jeg en tur til legen i sentrum og da skal jeg levere denne i samme slengen. Krysser fingrene for at mottaker blir fornøyd!

Jeg er forresten hjemme fra dagenheten nå på grunn av tannverk. Dagene går til å ligge på sofaen, strikke og se på serier, for ikke å glemme å spise suppe og drikke te og næringsdrikker. Heldigvis er det ikke like ille som sist. Det er visdomstennene mine i underkjeven som plager meg. Sist ble det jo en så heftig infeksjon at jeg ikke kunne lukke munnen helt engang, for da hadde tennene i overkjeven kræsjet med den store infeksjonskulen. Jeg ble satt på antibiotika, infeksjonsmedisiner og ble henvist til hasteopoperasjon, men den hadde blitt så dyr at jeg avlyste den. Jeg regner med å være tilbake til dagenheten på mandag og så får jeg bare gjøre mitt beste i mellomtiden.

 

(haha uff, jeg burde nok ha hengt den opp litt bedre før jeg tok bilder)

 

 

 

 

 

Hvordan synes du at den ble?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg