STRIKKET CARDIGAN PÅ BESTILLING

Det ble stille fra meg i går gitt. Jeg strikket en del og ble så og si ferdig med denne cardiganen, den eneste jeg hadde igjen var å montere på en arm i dag. Mona som er den som skal ha cardiganen ble veldig fornøyd med at jeg kunne overlevere den til henne i dag og hun ble heldigvis veldig fornøyd med resultatet også. Det var jo hun som valgte fargene selv, men så vet man jo aldri hvordan det blir før man ser det ferdige produktet. Så måtte jeg jo få Mona til å ta noen bilder av meg med den på da haha.

Ellers i dag har vi vært en liten tur på stranda og en liten tur til sentrum. Men nå får jeg lukke igjen datamaskinen, for jeg har tross alt besøk. Håper dere får en fin lørdagskveld!

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg