STRIKKET HANDLENETT OG ULLSOKKER

Oi, klokken har blitt skikkelig mye nå! Jeg har iallfall lyst til å vise dere to av tingene jeg har strikket i det siste. Det ene er et par med ullsokker, strikket med samme oppskrift jeg har brukt tidligere på sokker, som ble en del av julegaven til bestemoren til Andreas. Det andre er et handlenett som jeg faktisk ble ferdig med på julaften. I oppskriften på handlenettet var det egentlig meningen å ha håndtak rett på nettet, men jeg strikket heller to reimer som jeg så sydde på. Grønnfargen på det kommer ikke helt riktig frem på bildene, for den er sååå mye finere i virkeligheten!

Akkurat nå strikker jeg faktisk på enda et par med sokker, men denne gangen til meg selv. Jeg hadde noen sååå fine i beige, men de snek seg med i klesvasken og ble derfor ubrukelige små og helt tovet. Fy søren så irritert jeg ble på meg selv da! Denne gangen ville jeg egentlig ha i helt lik farge, men siden jeg bare skulle raske med meg noe garn i full fart ble det ikke slik. Det ble derimot garn i beige med litt rosatoner i. Jeg gleder meg iallfall veldig til de er ferdige så jeg kan tasse rundt i dem her hjemme!

 

 

 

 

Har du strikket noe i det siste?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg