STRIKKET SKJERF OG PANNEBÅND

Er det flere her som så på MGP i kveld? Kristin som gikk videre er iallfall min favoritt blant alle artistene totalt så langt. Det var en veldig bra låt og stemmen hennes var jo nyyydelig. Jeg gleder meg til lørdager videre fremover og for dere som ikke visste det: jeg er veldig glad i MGP!

Jeg har forresten strikket et skjerf og et pannebånd ferdig uten at jeg har fortalt dere om det. Skjerfet tok litt tid da jeg har vært så lei av rillestrikk at det bare har vært på pinnene i lang tid. Pannebåndet tok jeg en egen vri på og det ble egentlig litt lite for meg, så jeg vurderer å gi det bort. Jeg ble forresten nettopp ferdig med Sunday-genseren! Jeg ble såååå fornøyd og gleder meg til å vise den til dere, ikke minst gleder jeg meg til å gå med den!

 

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg