STYLING TIPS

Jeg elsker virkelig kombinasjonen av (fake) skinnbukser og strikkagensere! Noen ganger kan antrekk med skinnbukser bli litt vel mye synes jeg, men ved å kombinere det med feks gensere slik jeg har gjort her føler jeg at jeg får “roet” det litt ned. Under her ser dere to eksempler på hvordan jeg kombinerer to forskjellig type skinnbukser, en blank skinnbukse og en matt. Sistenevnte passer også veldig fint med en hvit enkel topp og en strikkacardigan blant annet.

Noe jeg har vurdert å begynne så smått med er styling tips! Jeg er absolutt ikke noen ekspert, så det blir jo derfor tips etter min egen smak/stil og erfaringer. Dette er da mitt første tips som handler om hvordan jeg som regel velger å style skinnbukser. Hvis du har noen ønsker til noen andre tips du vil jeg skal skrive om er det bare å legge igjen en kommentar! Det kan feks være “hva passer med nettingstrømpebukser” (denne synes jeg selv er vanskelig, men har da noen tips) eller hvordan style opp joggebukse nok til at det faktisk blir et fint antrekk ut av det. Hva som helst!

Hva synes du om slike type bukser og hvilket antrekk likte du best?

//Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg