SUMMER HAUL

God helg! Fy søren som denne uken her har flydd avsted, samtidig som den har vært utrolig lang! I kveld blir det iallfall strikking og sofaen hehe. I morgen derimot har vi blitt invitert på grilling, så da trenger jeg å lade batteriene til det. Jeg merker forresten at jeg lengter skikkelig etter sommer nå! Varme, sene sommerkvelder med gode venner, båtturer i Farris, teltturer og så mye mer. Vi får krysse fingrene for at tiden går fort.

Her om dagen bestilte jeg meg noen kjoler til sommeren og litt annet. Det stod at det egentlig ikke skulle bli levert før 11. april, men allerede i går ettermiddag stod budet på døra! Elsker når sånne ting tar mye kortere tid enn forventet hehe. Kjolene er jo til litt forskjellige anledninger, så de blir nok mye brukt i sommer. For ikke å snakke om den søte hvite toppen og øredobbene! Åh, jeg gleder meg skikkelig til å faktisk kunne bruke noe av dette, spesielt den lange kjolen! Sånne ting gir meg faktisk skikkelig hverdagsglede!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Noe du synes var fint?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

9 kommentarer

Siste innlegg