SUNDAY MORNING

God kveld kjære lesere ♡  Jeg håper dere har hatt en fin uke, har dere det? Min uke har vært noe kjip siden jeg har vært syk store deler av uken, så jeg gleder meg til å ta fatt på en ny uke med en litt bedre form. Siden det er mandag i morgen betyr det at jeg har dansing (klassisk ballett), noe som er ukens høydepunkt! Jeg var jo borte sist uke og derfor får jeg heldigvis ta en ta-igjen klasse. Så i morgen blir det to klasser med klassisk ballett i istedenfor en. Før jul danset jeg på to partier, men jeg så meg nødt til å kutte ned til ett da jeg mest sannsynlig kommer til å ha noe fravær på grunn av innleggelser.

Jeg er utrolig stresset over rasp i og med at jeg ennå ikke har fått noe svar fra dem om jeg får plass eller ei. Dette tar dessverre stor plass i hverdagen min og påvirker meg langt mer enn hva som er sunt. Samtidig er det litt godt å ennå ikke vite da det betyr at jeg ennå ikke har fått et eventuelt avslag.. Uansett, jeg skal ikke bable om dette nå. Under her får dere noen bilder av dagens frokost + noen bilder av meg hehe.


Kan du nevne en ting du synes har vært fin med denne uken?

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Det var utrolig hyggelig for meg å prate litt med deg om løst og fast sist lørdag – i bilen på vei hjem fra Vestfold Venstres fylkesårsmøte. Du har mye kunnskap, er ærlig og er ei fornuftig jente. Håper at vi kan bli enda mer kjent. Fint for meg å få litt impulser fra deg som er ung og høre hva du er opptatt av.
      Ha ei fin uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg