SUNDAY & OUTFIT

Hei dere! Jeg regner ikke med at det kun var jeg som var trøtt på morgenen i dag? Jeg ble vekt klokken 07.00 (egentlig klokken 06.00 mtp at klokken ble stilt til sommertid..) for å ta blodprøver. Jeg var helt i zombie-land da jeg tuslet bortover gangen og bort til undersøkelsesrommet, jeg husker omtrent ikke at jeg ble stukket engang hehe. For å si det sånn så sovnet jeg med en gang jeg var tilbake på rommet igjen og jeg stod vel ikke opp før det var 10 minutter til frokost. Jeg kan ikke fordra sommertid og jeg venner meg virkelig aldri til det, ikke så rart siden jeg er et B-menneske til de grader. Normaltid hele året? Ja takk!

 

Det ble en kjole på meg i dag og jeg ordnet meg faktisk litt etter frokost i dag, som dere forhåpentligvis ser. Jeg har jo nevnt før at det går veldig mye i joggebukser og lignende her, men i dag følte jeg for å ha på meg litt ordentlige klær. Det gjør faktisk noe med humøret å se litt stelt ut også. Jeg gikk en liten tur med kontakten min før lunsj i dag og selv om jeg kun hadde jakke over dette frøs jeg faktisk ikke!

Nå sitter jeg i hviletid etter lunsjen (jeg har en time hviletid etter hvert måltid) i fellesstua og holder på å redigere litt bilder i tillegg til å blogge. Jeg skal også gjøre klart et innlegg som kommer litt senere i kveld, da får dere se en video jeg har filmet her. Så klikk deg inn senere i kveld om du vil se den:)

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Jeg likte antrekket kjempegodt! 🙂 Jeg er også absolutt for normaltid. og sommertid og å stille klokka liker jeg ikke. Jeg forstår ikke hekt hvorfor det brukes så lang tid for å avgjøre dette.

      Du virker som en utrolig sterk jente, bare det at du pynter:-) Jeg blir imponert jeg. Å ta blodprøver klokka 6/7 på morgenen en søndag synest jeg er slemt (hehe, måtte bare si det selv om det var litt negativt.).Ønsker deg det beste for uka! Kjekt at du blogger! Og kjolen er SÅ fin til deg! 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg