SUNDAY OUTFIT

Søndager dere… søndager er dager hvor jeg som oftest dasser rundt i joggebukse med håret satt opp i en stygg dott. Siden jeg i dag skal være en del ute blant andre mennesker tenkte jeg å i det minste se litt mer presentabel ut. Med trykk på litt altså, comfy bukse skal fortsatt være på. Det er det som er så greit med slike bukser som jeg har på i dag, de scorer på både å være behagelige, men også se fine ut. Toppen passet ikke helt til, men hei, det er søndag så det får gå for i dag. Som jakke i dag har jeg teddyjakka mi, noe som passer ypperlig til å ha på siden jeg skal rett på kino. Teddyjakken er varm og dessuten føles det litt som å gå rundt med et svært pledd. Jeg er ei skikkelig frysepinn og synes at det alltid er så kaldt i kinosaler skjønner dere haha.

Senere i kveld kommer det et innlegg jeg har forhåndsskrevet som handler om hvorfor jeg ikke overnatter hos andre. Der får dere lese litt om mine utfordringer rundt det og hvorfor det har blitt utfordringer. I tillegg får dere en liten update på hvordan det går med det akkurat nå. Håper dere tar dere tid til å klikke dere inn for å lese det i kveld.

 

-Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg