SVAR PÅ SPØRSMÅL OG DAGENS ANTREKK

Det snøøøøør!! Åh så fint det var å se tidligere i dag at det bare ble hvitere og hvitere! Nå kan det gjerne snø litt til, så legge seg og deretter være rundt null grader, blå himmel og sol fremover, det er virkelig perfekt vintervær! Noe som derimot er litt skremmende er hvor kaos det blir ved første snøfall, det har vært mange biler som har sklidd ut i dag, så jeg håper det går bra med alle! Jeg har også fått byttet ut høstsko og jakker i dag med sko og jakker som passer bedre for vinteren, så nå er virkelig høsten over for denne gang.

Og tenk at det er nest siste forestilling i dag! Herlighet det går alt for fort! Nå er jeg ferdig med contemporary og jeg følte deg gikk veldig bra i dag, det er så fint å kjenne på. Nå står strikking på planen frem til jeg skal danse ballett og så bærer det hjem etter applaus. Det kom forresten ikke inn veldig mange spørsmål denne gangen, så jeg valgte å svare på de som kom inn. Her får dere også dagens antrekk i snøværet.


Hvilket av strikkeprosjektene dine er du mest og minst fornøyd med? Mest er nok April cardigan fra Petite Knit, den bruker jeg veldig mye! Minst er nok MinMoteGenseren, rett og slett fordi passformen ikke passet min kropp, så den brukte jeg en gang før jeg solgte den.

Og hvilke garntyper har du best og dårligst erfaring med? Veldig glad i Tilia, isager silk mohair og Arwetta. Ikke glad i påfugl (har bare prøvd den eldste versjonen av det) da det røyter noe grusomt, men jeg liker uttrykket veldig godt!

Hva tror du skal til for at du blir bedre fra SF? Et mer tilpasset program til min problematikk. Men bøyer meg i støvet for hvor gode rasp var på å se meg og hva jeg trenger! Jeg må også tørre å gi 100% slipp på alle deler. Det står egentlig både på helsevesenet og meg selv.

Hva synes dere om dagens antrekk?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg