SVAR PÅ SPØRSMÅLENE – GJELD, VEKTOPPGANG +++

God helg folkens! I dag har jeg vært en tur på Storo alene, men litt om hvordan det gikk tenkte jeg å fortelle dere om i kveld. Da får dere også vite litt om hvordan denne uken egentlig har gått også, for det har gått veldig mye opp og ned. Nå derimot har jeg svart på spørsmålene dere har stilt meg + dere får se dagens antrekk. Det ble veldig mye svart, til og med undertøyet mitt er svart hahah! Men jeg synes likevel det ble stilig da det er mange forskjellige teksturer: pjuskete jakke, fake skinnboots, svart jeans, bomullsgenser, fløyelsstrikk og fake lærveske.

Litt dumt spørsmål, men hva går selvstudien ut på? Det er ikke et dumt spørsmål, for jeg lurer nesten på det selv hehe. Men det vi gjør når på det tidspunktet er alt fra å skrive, ha behandlingstime, slappe av med forskjellige rolige aktiviteter (se på tv, strikke, lese osv) og man kan også ta seg en tur ut.

Hva er favoritt godteriet ditt (eller topp 3 om det er bedre?)? Åhhh jeg eeeelsker godteri! Det aller aller beste jeg vet er smågodt, så svarer på smågodtbiter. Nummer en er vel alt med lakrissmak haha, nummer to er nok sur diamant og nummer tre er vel marsipan-hval. Det er sååå vanskelig å velge, det er så mye godt! Candy King har forøvrig det beste smågodtet!

Vet ikke om du har skrevet på det før, men har du søsken? Det har jeg, noe som er veldig hyggelig! Jeg har en lillebror, en stelillesøster og en stestorebror.

Liker du høsten? Og er du typen som gleder seg til jul lenge i forveien? Jeg er veldig glad i høsten og alt som bringer med! Strikkagensere, te, kvelder med en god bok mens jeg sitter tullet inn i et teppe og alle de fine fargene. Det spørsmålet om jul må jeg nesten le litt av fordi JA. Jeg gleder meg så lenge i forveien at de rundt meg blir totalt oppgitt. Jeg er det menneske som begynner å høre på julemusikk i starten av oktober og begynner å planlegge diverse ting allerede i slutten av september. Liker jul, for å si det sånn!

Du er så sykt fin😍 og virker som en sykt herlig jente, håper vi kan bli venner💕 Åhh godeste du, lige så og så absolutt! Gleeeder meg til du mest sannsynlig flytter litt nærmere meg hihi.

Når mista du jomfrudommen? Da jeg var klar for det😜

Hvor mye må du gå opp i uka? De har jo et minstekrav her på dagenheten, men de har ikke fortalt meg spesifikt hva mitt minstekrav er. Vektoppgangen nå er godt innen for det og på nåværende tidspunkt er jeg på stabiliseringskostplan og går opp nok av det..

Hva skjer om du NEKTER å følge b/p-trangen og heller gjør noe annet? Det klarer jeg ikke. Jeg prøver alltid å gjøre noe annet, men gir alltid etter. De gangene jeg har blitt stoppet fysisk fra å overspise har jeg hylt og skreket mens tårene har sprutet samtidig som jeg har prøvd å gjøre alt i min makt for å få tak i mat. Ganske fælt i grunn..

Hva er det beste og verste med Mona Marlene? Det beste er hvor gøy det er å være med henne og hvor mye hun bryr seg om de rundt seg. Det verste er nok at hun dessverre er en del nedfor noen ganger.

Hvilke smaker på næringsdrikker liker du best? Jeg er litt rar for de fleste foretrekker sjokolade, men selv liker jeg best jordbær. Sånn er jeg i alt, jeg liker også jordbærsmak best på is, melk, milkshake osv. Sitron tror jeg kommer på en god nummer to iallfall.

Har du havnet i noe gjeld som følge av bulimien og alle pengene som brukes på mat? Veeel gjeld og gjeld. Jeg er i grunn ganske flink med penger og betaler alltid regningene mine i god tid. Men da jeg skulle få stipend+lån fra lånekassen søkte jeg om litt lån på si for å dekke matutgiftene mine.. Jeg holder på å betale ned det nå da:) Ellers har jeg ingenting, heldigvis!

 

Hva synes du om antrekket og lurer du på noe mer?

 

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Hvordan kan du stå på kumlokk?? Kjenner jeg får skikkelig ubehag i meg bare av å se bilder av det😂

    2. Fint antrekk 🙂 Det er sikkert godt å komme seg en liten tur ut å titte i butikker. Bare litt lufteturer er godt for hodet 🙂 Få litt andre inntrykk osv 🙂 Jeg har også kjøpt mye svart denne helgen, uprøvd, både en bluse og en shorts. Bruker jo litt farger ellers, men er litt i høstmodus kjenner jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg