SVARET FRA RASP

Forrige uke fikk jeg svar fra rasp om jeg får plass og hva de eventuelt har å tilby meg. Heldigvis så får jeg plass! Jeg skal først legges inn å intensivavdelingen på RASP, så skal jeg gå på dagenheten her hjemme i Vestfold på Spis, så skal jeg legges inn igjen på intensiven på RASP og så skal jeg gå på dagenheten på spis igjen. Slik jeg forstod det legges jeg inn max antall uker første ganger og at vi skal se litt an hvor mange uker det blir andre gangen.

Jeg har faktisk forvernsamtale allerede 18. desember, så det er jo ikke lenge til. Det er altså en samtale for å planlegge innleggelsene best mulig. Jeg har utrolig blandede følelser ang innleggelsene. Misforstå meg rett: jeg er utrolig takknemlig for å få hjelp, men samtidig så er det himla skummelt.

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg