SVERIGE MED BESTIE

Hei hei dere! Gjett hvor tidlig vi stod opp i dag a? Allerede litt før klokken 05.00 var vi våkne for å ta båten til Sverige som gikk klokken 07.00! Utrolig nok var jeg ikke morgengretten? Det er sjeldent så tidlig det. Anniken hentet meg i går kveld og da dro vi for å ta litt sol. Jeg tar ikke så ofte sol altså, sist jeg gjorde det er vel over 2 år siden. Etter det dro vi videre til henne. Vi er kanskje litt rare, for vi koste oss med søtpotetchips og “I lomma på Silje” før vi la oss. Det er kjendisversjonen av luksusfellen og det er så underholdende! Flere som liker slike programmer? Det er uten tvil en av mine guilty pleasures hehe.

Det var faktisk hele ni (!!!) varmegrader i Sverige i dag og vårstemningen var topp! Jeg fikk handlet en del, blant annet vegetarfileter, brus, glutenfrie knekkebrød, godteri, saft, dopapir, såper, bursdagsgaver til Mona, Nora og pappa + enda mer. Til og med yngstekatten som blir fire år om noen få dager fikk bursdagsgave og den ligger hun i skrivende stund og snorker i ved siden av meg (hun fikk en lyserosa katteseng som falt veldig i smak!). Hva de andre får kan jeg ikke skrive her da de leser bloggen min og de ikke har fått gavene ennå.

Matvalget falt på MAX (egentlig litt bra det ikke er i nærheten av Larvik, de har sååå mange gode veganske burgere!) som det ofte gjør i Sverige. I alle fall hvis jeg får bestemme! På veien hjem var det en god del sjø, så jeg lå sutrete lent over bordet omtrent hele veien hjem… jeg hater hater hater å være kvalm. Som barn ble jeg så og si aldri sjøsyk, men jo eldre jeg har blitt jo verre har det også blitt. Men alt i alt var det en kjempekoselig tur♡♡♡

Jeg skrev forresten et innlegg som kom på Sandefjord Blad her om dagen og i dag fikk jeg beskjed om at det kommer i Tønsberg blad og Østlands-posten også! Det er gøy! Resten av kvelden nå skal jeg slappe av, ha styremøte med Vestfold Unge Venstre og rydde litt her hjemme. Håper dere får en fin kveld!♡

  

//Elise Amanda

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg