SWEATER NO08

God onsdag! Det er rart hvor mye været kan skifte fra dag til dag. I går var jeg ute i skjørt og olajakke, mens jeg i dag brukte en lang vinterjakke. Dagen i dag har vært litt opp og ned, men jeg har vært en tur ute med en medpasient og det var veldig hyggelig! Vi var blant annet innom Rusta og Chlas Ohlsson (det skrev jeg sikkert ikke korrekt, men dere skjønner hva jeg mener). Nå står middag straks for tur og ikke minst å kjempe seg gjennom resten av kvelden♥

Jeg har også blitt ferdig med en genser som jeg har gledet meg til å vise dere! Jeg ble sååååå fornøyd med denne! Genseren er strikket i en tråd Filcolana Arwetta i fargen Marzipan og en tråd Filcolana Tilia i fargen Latte. Denne fargekombinasjonen er så nydelig og jeg er strålende fornøyd med fargevalget! Genseren ble vasket og blokket på søndag, så på mandag spradet jeg glad rundt i denne!

 

 

 

 

 

 

Hvordan synes du at genseren ble?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg