TAKK FOR DENNE GANG, DAFTØ

Hvor deilig er det ikke å våkne av seg selv før klokken er åtte, for så å tusle rett ut og oppdage at det er varmt nok til å gå i singlett så tidlig på morgenen? Åh, det var godt det og endelig fikk jeg sommerstemning. At resten av morgenen gikk med til å sitte nydusjet på verandaen mens vi spiste frokost og deretter kunne gå en fin liten tur langs vannet er ikke akkurat noe å klage på. En is fikk vi også tatt oss i solsteken. Hytta tok det heller ikke lang tid å pakke ut av og vaske siden vi har vært flinke til å holde det ryddig og rent hele tiden. Deretter bar det avgårde fra Daftø for denne gang. Jeg kommer jo alltid tilbake hehe.

 

Turen gikk så videre til Tanumsenteret, et nytt senter litt under en halvtime unna campinga. Der fikk vi brukt en stund på å titte litt rundt og jeg fikk også kjøpt meg et par nye sko jeg har hatt lyst på i flere år (!!!). Siden de nå var på tilbud til 199kr måtte jeg nesten bare hehe.. Ellers kjøpte jeg en ny kattekasse og kattesand, ganske fornuftig handel med andre ord. Men nå, nå må jeg nesten fullføre innlegget da jeg bruker mobilnett på å lage det. Så dere hører fra meg igjen senere i kveld! Ta vare, enn så lenge!

 

Er det sol og varmt vær der du bor i dag?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Ja, har vært skikkelig deilig i dag, jeg har vært ute i mange timer med venninne og etterpå med Hr Frodith 🙂 Spist is og drukket kaffe 🙂 Koselig. Kjøpt meg ny kjole 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg